2009 Model Suzukiler Cok Iddiali



Marka 4 model 15 versiyondan oluşan ürün gamını 2009’da 6 model 43 versiyona çıkarıyor.

Suzuki’nin 2004 yılında tüm dünyada başlattığı Rönesans projesi kapsamında en kayda değer büyüme ivmesini yakalayan ülkelerden biri olan Türkiye, yakaladığı bu başarıyla Suzuki’nin merkezi Japonya’nın da dikkatini çekti. Suzuki Türkiye’nin yükseliş grafiğini yakından izleyen Japonya, bu gelişmeler neticesinde 2009’dan itibaren tüm modellerini Türkiye pazarına da sunma kararı aldığını açıkladı.

Suzuki’nin otomobil satışlarının son yıllarda artarak devam ettiğini ifade eden, Suzuki Türkiye Murahhas Azası Ali Savcı, “Bu yılı 3 bin 800 adet satışla kapatmayı ön görüyoruz. Önümüzdeki yıl ise yeni modellerimizin de pazara girmesiyle satışlarımızı 7 bin adetin üzerine çıkarmayı hedefliyoruz. Bu hedeflere ulaşmada kendi performansımıza olduğu kadar Türk tüketicisinin Suzuki markasına karşı duyduğu yakınlığa da güveniyoruz. Tüketiciler artık verdiği paranın karşılığını alma konusunda kararlılar ve bu nedenle de son derece seçici davranıyorlar. Bu kadar bilinçli ve kararlı bir kitlenin markamıza gösterdiği yoğun ilgi bizi son derece memnun ediyor” dedi.

İstanbul Autoshow’da ilk kez sergilenecek olan Splash’in B segmentinde iddialı olacağını belirten Savcı, “ Swift’den sonra bu segmentteki ikinci arabamızla pazar payımızı yükseltmeyi hedefliyoruz” dedi. Swift’in dizel, SX-4 HB’nin, dizel ve otomatik versiyonunun pazara girmesinin tüketicilerden gelen yoğun talep doğrultusunda olduğunu belirten Savcı, Swift ve SX-4’ün de her geçen gün artan satış grafiği ile Suzuki’yi yukarılara taşıyacağını ifade etti.

Hiç yorum yok: