Fiorino farkı


Üç farklı marka için üretim yaptığı Minicargo projesiyle Türk otomotiv sektöründe bir ilke imza atan Tofaş, iç pazardaki satışıyla da üç marka arasında bir numara oldu.

Fiat'ın Fiorino, Peugeot'nun Bipper, Citroen'in Nemo adını verdiği üçüzler pazara sunulduğu aralık ayından bu yana toplam bin 471 adet satış rakamına ulaştı. Fiat Fiorino, üretici olmanın getirdiği avantajla diğer markalardan 5 kat daha fazla satış gerçekleştirdi. Tofaş bin 82 adet satış rakamına ulaşırken, aynı dönemde Peugeot Bipper'in satışı 189, Citroen Nemo'nun satışı ise 200 adette kaldı. Satış fiyatları birbirine çok yakın olmasına rağmen Fiorino'nun satışlarının yüksek olmasının nedeni olarak, tanıtım faaliyetleri ve reklam kampanyaları gösteriliyor. Peugeot ve Citroen'in de önümüzdeki aylarda tanıtım faaliyetlerine başlaması ve mart sonunda kombi versiyonunun da pazara sunulacak olması üç marka arasındaki rekabeti daha da kızıştıracak.

Hiç yorum yok: