Yaratıcı ve yenilikçi modelleriyle Hafif Ticari Araç Pazarında önemli bir yere sahip olan Citroën, müşteri beklentilerini ön plana çıkaran tasarımlarının ödülünü 2008 Yılın Ticari Aracı seçilen Jumpy ile aldı. 20 gazeteciden oluşan uzman jürinin oylaması sonucunda 140 puan üzerinden 108 puan alan Citroën Jumpy’nin ödülü Amsterdam Otomobil Fuarı’nın basın gününde açıklandı.
Avrupa’da 2007 yılı ocak ayında piyasaya sürülen Jumpy’den geçtiğimiz 9 ay içinde Avrupa genelinde 22.000 adet satıldı. Önümüzdeki ay pazara sunulacak Nemo ile Ticari araç ürün gamını tamamlayan Citroën, 600kg’dan 1500 kg’a kadar yükleme kapasitesi ve 2,5 m3’ten 15 m3’e kadar kargo hacmi sunan farklı modelleriyle ticaret hayatında her türlü ihtiyaca hizmet etmeye hazırlanıyor.
Eski versiyonuna kıyasla tamamen yenilenen Jumpy’nin yılın ticari aracı seçilmesinde etkili olan güçlü ve dinamik stili, 6 ileri vites sayesinde ekonomik, yüksek performanslı ve çevreci motoru, en zor hava ve yol şartlarda bile konforlu kullanımı ve sağlam yol tutuşu ve yükleme kolaylığı sağlayan “monospace” gövde yapısı aracın ticaret hayatına binek araç konforu sunan yeni bir bakış açısı kazandırmasını sağlıyor.
Avrupa’da 2007 yılı ocak ayında piyasaya sürülen Jumpy’den geçtiğimiz 9 ay içinde Avrupa genelinde 22.000 adet satıldı. Önümüzdeki ay pazara sunulacak Nemo ile Ticari araç ürün gamını tamamlayan Citroën, 600kg’dan 1500 kg’a kadar yükleme kapasitesi ve 2,5 m3’ten 15 m3’e kadar kargo hacmi sunan farklı modelleriyle ticaret hayatında her türlü ihtiyaca hizmet etmeye hazırlanıyor.
Eski versiyonuna kıyasla tamamen yenilenen Jumpy’nin yılın ticari aracı seçilmesinde etkili olan güçlü ve dinamik stili, 6 ileri vites sayesinde ekonomik, yüksek performanslı ve çevreci motoru, en zor hava ve yol şartlarda bile konforlu kullanımı ve sağlam yol tutuşu ve yükleme kolaylığı sağlayan “monospace” gövde yapısı aracın ticaret hayatına binek araç konforu sunan yeni bir bakış açısı kazandırmasını sağlıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder