Fiat Bravo’ya 4 Odul



Pazarlama iletişiminde yaratıcı ve etkili medya fikrinin kullanımının önemini vurgulamak için 2008 yılında üçüncüsü düzenlenen MediaCat Felis Yarışması’nda Fiat Bravo pazarlama iletişimi kampanyası, 4 ödül kazandı.

Fiat gönderdiği basın bülteninde 349 adet proje arasından final değerlendirmeye yükselen Fiat Bravo pazarlama iletişimi kampanyasının, aynı zamanda 2008 MediaCat Felis Yarışması’nda en çok ödül alan çalışma olduğuna dikkat çekiyor.

Aka Gündüz Özdemir’in başkanlığında görev alan ve farklı sektörlerden oluşan 19 kişilik jüri, yarışmaya katılan projeleri; strateji, uygulamadaki yaratıcılık, hedef kitleyi yakalama başarısı ve sonuç olmak üzere 4 farklı kriterde değerlendirmiş. “Sıra dışı olmayı bilenlere Bravo, Fiat Bravo” sloganlı projeyle yarışmaya katılan Tofaş çatısı altındaki Fiat Binek Araç, “ En İyi Gazete Medya Kullanımı”, “En İyi TV Medya Kullanımı”, “En İyi Radyo Medya Kullanımı” ve “Tüm Yetişkinler İçin Gerilla Aktiviteleri”yle, 4 kategoride ödül sahibi oldu.

Hiç yorum yok: