Geleneklerine bağlı yeni nesil “KAS” otomobilleri...
Yeni nesil Challenger’ın en güçlü versiyonu SRT8 6.1 litre hacminde V8 motor ile donatılmış. 425 beygir gücündeki motor 569 Nm tork üretiyor. 6 vitesli düz şanzıman veya 5 vitesli otomatik şanzıman ile gücünü yere aktaran Challenger SRT8 100 km/s hıza 5 saniyenin altına ulaşıyor.
Daha mütevazi motor seçenekleri ise Challenger R/T ve Challenger SE modellerinde bulunuyor. R/T modelinde 5.7 litrelik HEMI V8 kullanılmış. 370 beygir gücündeki motor 540 Nm tork üretiyor. Düz 6 vitesli veya otomatik 5 vitesli şanzıman ile gücünü yere aktaran R/T modeli 100 km/s hıza 6 saniye civarında ulaşıyor.
Yeni nesil Challenger’ın en güçlü versiyonu SRT8 6.1 litre hacminde V8 motor ile donatılmış. 425 beygir gücündeki motor 569 Nm tork üretiyor. 6 vitesli düz şanzıman veya 5 vitesli otomatik şanzıman ile gücünü yere aktaran Challenger SRT8 100 km/s hıza 5 saniyenin altına ulaşıyor.
Daha mütevazi motor seçenekleri ise Challenger R/T ve Challenger SE modellerinde bulunuyor. R/T modelinde 5.7 litrelik HEMI V8 kullanılmış. 370 beygir gücündeki motor 540 Nm tork üretiyor. Düz 6 vitesli veya otomatik 5 vitesli şanzıman ile gücünü yere aktaran R/T modeli 100 km/s hıza 6 saniye civarında ulaşıyor.
SE modeli 3.5 litrelik V6 ile donatılmış. 250 beygir gücündeki motor 340 Nm tork üretiyor ve bu gücü yere 4 vitesli otomatik şanzımanından aktarıyor.
Challenger modellerinde bazı teknolojik aksesuarlar şöyle: MyGIG isminde eğlence ve navigasyon sistemi, UConnect isminde Bluetooth telefon bağlantı ve ahizesiz konuşma sistemi, “Keyless Go” sistemi ve uzaktan anahtar ile araç çalıştırma sistemi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder