Hamann tarafından modifiye edilen ufak retro otomobil Fiat 500, 30 milimetre alçaltılmış, 215/35 ZR17 ebadında lastiklerle donatılmış ve 1.4 litrelik benzinli motorun egzoz sistemi manifolttan son susturucuya kadar yenilenmiş. Artan güçle başa çıkabilmesi için aracın fren sistemi de önde 280 milimetre çapında 4 pistonlu fren diskleri, arkada 240 milimetre çapında diskler ile değiştirilmiş.
Firma benzinli modelin teknik verilerini açıklamadı ancak 1.3 litrelik dizel versiyonun yeniden programlanan motor elektroniği sayesinde, gücünün, 75 hp’den 90 hp’ye, torkununda 145 Nm’den 230 Nm’çıktığını açıkladı.
Porsche’nin teknik verileri ise aracın sanki başka bir gezegene ait olduğunu ifade ediyor. Zaten otomobil basınında, gücü ve yol tutuşu ile mükemmel bir paket olarak yorumlanan 911 Turbo’da, modifikasyonlar iyi sonuç veriyor, ancak “modifiyeli paket” her yönü ile memnun edici olamayabiliyor. Hamann, standart 911 Turbo’daki 480 beygir gücündeki çift turbo beslemeli 3.6 litrelik motorun gücünü 630 beygire yükseltmiş. Aracın 0-100 km/s hızlanması 3.3 saniyeye düşerken azami hızı 359 km/s’ye yükselmiş. Hamann 911 Turbo Stallion’da en çok göze çarpan özellik, yaklaşık 8 santim alçalan tavan yüksekliği.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder