200 bin Sterlin'lik Fiat 500


200 bin Sterlin değeri ile dünyanın en pahalı Fiat 500’ü, geçen hafta Londra’da gerçekleştirilen yardım amaçlı müzayededeki yıldız eserlerden biri oldu.

Dünyada AIDS, bakıma muhtaç çocuklar ve eğitim gibi alanlarda sürdürebilir kalkınmayı amaçlayan ARK (Absolute Return for Kids/Çocuklar için koşulsuz dönüş) organizasyonunun 5 Haziran tarihinde Royal Naval College, Greenwich’te yardım amaçlı düzenlediği müzayedede çocuklar için tam 25 milyon Sterlin toplandı. Müzayedenin yıldızı Avrupa’da çıktığı günden beri müthiş bir ilgi toplayan ikonik Fiat 500’dü.

Bakıma muhtaç çocuklar için müzayedeye katılan özel Fiat 500, ünlü İngiliz sanatçı Tracey Emin tarafından tasarlanıp boyanan ve geçen yıl sanat dünyasında büyük yankı uyandıran ve özel olarak tasarlanmış dört süpermini örneğinden biriydi. Ünlü sanatçı tarafından yapılan bu araçların ilki geçen sene Londra’da 42 bin Sterlin’e satılmıştı. Bu özel Fiat 500’lerin ikincisi ise bakıma muhtaç çocuklar için müzayedeye sunuldu.

Yardım Etkinliği Başkanı Charlotte Locks-Moro, “Fiat 500’e gösterilen ilgi bizi son derece mutlu etti,” dedi. Moro, “Yalnızca bir otomobil için toplanan 200 bin Sterlin’lik rakam şaşırtıcı olduğu kadar, yardım etkinliği için topladığımız toplam miktara da çok büyük katkıda bulundu. Bu sonuç bizi çok sevindirdi,” diye konuştu.

Aralarında Başbakan Tony Blair, aktris Uma Thurman, süper model Liz Hurley’in de bulunduğu müzayedeye 1.200’ün üzerinde konuk katıldı.

Hiç yorum yok: