Smart forTwo Cabrio

Smart forTwo Cabrio modelini ele alan Konigseder otomobili sağ ve soldan 30 mm genişletecek bir body kit tasarlamış. Çamurluklara uygulanan yeni aerodinamik ekler ile Smart hem daha geniş bir görünüme hem de daha başarılı dinamiklere sahip olmuş. Arka çamurlukların üzerinde yer alan hava girişleri aynı zamanda frenlerin soğutulmasını sağlayıp fren performansını yükseltiyor.

Artan gövde genişliğe uygun olarak aks mesafesi de arttırılarak yeni görünümde uyumluluk yakalanmış. Yeni görünüm 17 inç çapında yeni jantlarla desteklenmiş.

Yeni body kit ön ve arka tamponlarda da değişikliklere sahip. Daha geniş hava girişlerine sahip ön tamponun altında sağ ve sol köşelerde yer alan difüzörler aracın altından geçen rüzgarı dengeleyerek yol tutuşa katkıda bulunuyor. Arka tamponun altında yer alan difüzör ise aracın altından geçen rüzgarın çıkışta yol tutuş açısından herhangi bir zaafiyet yaratmamasını sağlıyor. Yol tutuş konusunda son işlem ise Eibach marka spor yayların kullanılması olmuş.
Mercedes Benz markası altında üretilen Smart forTwo Cabrio farklı bir otomobil. Trafikte farkedilmenin farkını yaşamak isteyen kişiler tarafındna tercih edilen Smart Konigseder sayesinde artık kesinlikle daha farkedilebilir olacak.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçekten harika üretilmiş bir araba sizi kutluyorum ben ciddi cidd almayı düşünüyorum fakat tam fiyat listesini bulamadım aylık taksit imkanı varmı bu ve buna benzer bilgilere ulaşamadım kutlarım sizleri tasarım harika tek sorun cantlar metal görünüm olsa daha hoş olurdu diye düşünüyorum