Bayraktar Türk malı Nemo’yla büyüyecek


Türkiye pazarında geçtiğimiz yıl 14 bin adedin üzerinde araç satan Citroen, 2008 yılı hedefini 18.500 adede yükseltti. Pazar hedeflerini yüzde 3 olarak koyduklarını söyleyen Citroen Türkiye Genel Müdürü Bora Koçak, “Bu yıl Bursa’da üretilen Nemo modelinin binek versiyonuyla yeni Berlingo sayesinde 10 bin adetlik bir ticari araç satışı gerçekleştiririz. Böylece ticari araç satış hacmimiz, binek araçları geride bırakmış olacak” dedi.Türkiye’de Bayraktar Grubu tarafından temsil edilen Fransız Citroen’in yeni modeli C5’in Lizbon’daki dünya lansmanında konuşan Koçak, daha sonra şöyle devam etti: “Citroen, PSA Grubu içerisinde yüksek kârlılık sunarak yoluna devam ediyor. Avrupa pazarında satışları giderek artıyor. Türkiye’de de satışlarımız hedefler doğrultusunda gidiyor. Asıl hedefimiz yüzde 5’lik pay elde etmek. Bu yıl otomobil ve hafif ticari araç pazarı 2007 benzeri olur. Yüzde 10’luk bir büyüme bekliyorum. ABD kökenli mortgage krizinin sonuna gelindiğini düşünüyorum.”

Hiç yorum yok: